asyaa15 İştahınız açıldımı. Geceleri yemeler yada kilo artısınız. Ben normalim öyle hapur hapur yiyesim yok hala aynı. Karnınız çıkmaya başladımı . Benim bu haftaya kdr çok çıkıkdı yani 5 6 aylk hamile gibi smdi normal kücüldü gibi yada bana öyle geliyor 😯😀
Poncik77 asyaa15 benimde öyle iştahım hiç yok göbeğim gün içerisinde gaz oluşumundan dolayı 6 aylık gbi oluyor sabah ki göbeğimi değerlendiriyorum o yüzden 🙂 sabah ki göbeğim de yemek çok yemiş göbeğim çıkmış gbi önceki tok halim kadar yani 🙂bebeği hissetmiyorum hala pek bi değişiklik yok 🙄
Anasinifci asyaa15 iştah sıfır idrar yolu enfeksiyonu var karnım çıktı ama kilo hiç alamadım gebelik kaynaklı bulantılarım bitti enfeksiyon sebepli var offff
asyaa15 Poncik77 bnmde aynı bu hafta da durayım haftaya gideyim kontrole hem cinsiyet için kesinleşir. İnşallah iyidir miniklerimiz
Poncik77 asyaa15 inşallah ben daha Cuma günü gittim ama içimi korku sardı acaba iyi mi korkusu durduk yere oluyo bu 😔
asyaa15 Poncik77 bnde sürekli tedirginim. Tek güvencm mide bulantm bide iki gümdür sag tarafımda bi böle hareketlilik var hani gaz olur da böle kıpırtı olur dün cok netti hatta bi tuaf oldum sag tarafıma yattgmdada yine aynı şeyler oluyor acaba o mu diyorum😐 içini rahat tut kendini takip et iyidir inşallah. Cinsiyetini öğrendinmi
Adimadim Bende 15+5deyiz oyle istahim acik degil normalde ne yiyorsam o kadar yiyorum karnim hafif belirginleşti ama cok kabiz oluyorum o cok rahatsiz ediyor
asyaa15 Adimadim aynen canım armut varsa ye yada mideni hareketlendiren bseyler 😊 Rabbim saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin. Cinsiyetini öğrendinizmi
Poncik77 asyaa15 çok çok nadir baloncuk gbi bişi oluyo ama gazmı bebek mi bilmiyorum 😬 evet öğrendim erkek 💙
Adimadim asyaa15 11 haftada %70 erkek dedi ama netlesmedi daha buhafta net soyleyecek insallah ne oldugunu :) senin belli mi?
asyaa15 Poncik77 o tarz bseyler oluyomus doktor açıklamasında dinlemiştim. Böle gaz varmus gibi yada kelebek çırpıntısına benzetirmiş kadınlar 😊 onları takip et bakalm duanı eksik etme canım. Bizde en son 12. Haftada gitmiştik %70 erkek demişti .
asyaa15 Anasinifci ya ne güzel zatren bundan snra kilo almaya başlarsın ben 5 kilo aldım smdiden sonumuz nolur bilmem 😯 doktorla görüş mutlka enfeksiyon önemli.
Poncik77 asyaa15 bn hep erkek diye hissettim ve sonunda pipiyi gördük nasıl sevindik allahım herkese nasip etsin inşallah 🙂
asyaa15 Adimadim aynı banada 12. Haftada öle ddi %70 erkek die bİzde bu hafta kesin öğrenecez bakalm 😊
asyaa15 Poncik77 yaaa 😂 walla bana bsey dermi bilmem bakalm 5 kilo aldm bende dikkat etmeye çalısıyorum