Merhaba arkadaşlar ben sprial ile hamile kaldım 6 haftalık hamileym spriali 7 gün önce çıkardılar çıkardıktan snra 2 gün kanamam oldu sonra azaldı zaten aninda kanama olunca doktora söyledim progestan verdi 10 gün dinlen dedi şu an geliyor ama az az bazen kesiyor dün acile gittim kesenin yanında kanama var dedi benim gibi aynı durumu yaşayan sprial ile hamile kalan varmı acaba??😭