6 günlük olduk bugün anca gece fırsat bulabildim bende anlatmak istedim size kızlar..
akşam 5 ye nişanım geldi ve ara ara gelmeye de devam etti leke şeklinde.. 8 de alltan sancı vurdu ilk defa farklı bi acı bu dedim geliyor heralde bu :) yarım saatte bir sancı geldi karın ağrısı ile, bi kez kasığıma bikez sırtıma vurdu hafiften.. gece 1 de dedim biraz yatayım.. bir ağrı vurdu ki belim kırılıyor sandım, dedim asıl sancılar başladı.. ben 5, 6 dk düşene kadar evde geçirmek istedim. Gece 1 den 10 a kadar evde yürüyerek geçirdim teyzem ve annem Yanımda kalıp sırtımı sıvazladılar hep, bana sadece bel ağrısı vurdu. Kaşık ağrısı şeklinde değildi. Kemiklerim kırılıyor gibiydi, meğerse en hafif sancıları evde geçirmişim😁 10 da hastaneye gittik çok şükür 5,6 cm açılma vardı.. sancılı açılma ise 6, 7 cm di. Odaya geçirdiler önce , 5 dk sonra seni doğumhaneye alalım kalan sancılarını orda çek her an gelebilir dedi.. çok sevindim, bu arada ben hiç korkmadım ağlamadım , sessizce hep ağrımı çektim.. sadece dopumhanede son saat suni verdiler ve nst ye bağladılar orda bende kayış koptu acıdan ağladım en dayanamadığım acı o oldu.. hastaneye zaten erken gitmek istemememin sebebi de buydu nst ye bağlı kalcaktım canım çok yanıcağını diğer arkadaşlardan duymuştum iyi ki de gitmemişim bebeğin hareketlerini zaten hissediyordum bi sıkıntı olcağını hiç düşünmedim, benim için en zoru orda geçirdiğim o 3 saat oldu.. keşke 30 saat evdeki sancıyı çekseydim 3 saat onu çekmeseydim dedim😁 ıkınma kısmında sancım geldiğinde ıkınmamı söyledi kuvvetlice ama ben beceremedim 4 5 defa denedim karnıma hep bastırdılar o acıdı biraz sadece çocuğun çıkışını hissettim bu aşama en acısız aşamaydı bnm için ☺️ 13:12 de oğlum doğdu, bnm acı çektiğim yerden biri eşliğimin çıkması oldu çok uğraştılar bastırdılar çekip almaya çalıştı doktorum. Altan bikaç cm dikiş oldu. Ve canım çok yandı canlı dikildiğini düşündüm çok ağladım , sonra yeniden uyuşturdu bu sefer acımadı.. kısacası resmen canlı dikildi anlayacağınız çocuk çıkınca acım bitmemişti yarım saat sonra çıktım. Eşimde benle doğumhaneye girdi ama gözüm onu hiç görmedi😂 doktoruma göre yaptığı en kolay doğumlardanmış Çıtın çıkmadı dedi😁Çataldaki son çektiğim sancılarda elimi tuttu ama nasıl bir acıdır ki elini sıkmaya bağırmaya bile halim kalmamıştı ruhumu teslim ediyorum sanmıştım😁 sormak istediğiniz bişey olursa herdaim cevap vermeye çalışırım Allah sizlere kolay doğumlar nasip etsin...