klebsiella Bende panik atak ve kaygi bozuklugu var bazen nefes alamiyorum ama ilac kullanmiyorum su anda 🙁 sende nasil etkiler oluyor
CerenErenAnkarali klebsiella bnde kaygı bozukluğu vsrdı hamilelikle bırakmıştım ilavı ama 5.ayımda nüksetti bilmiyorum ilaçsız aşabilirmiyim