Bende 39+3 üm ama hiçbir belirti yok. Birsey soracağım kızlar doktorum alt muayene sonrası rahmin de en ufak belirti yok taş gibi açılması cok zor dedi bu nedenle Salı günü sezeryan belirledik sebepte cocugun kaka yapma ihtimaline karşı sizce vazgecmelimiyim