Mavilianne Tugbasnmez O hafta diş ağrısı yaşadım ne yaptıysam geçmedi. Müdehale edilmedi fakat doktorum antibiyotik kullanmama izin vermişti ve antibiyotik iyi gelmişti. Doğum yaptım hala ağrı yok 🙈
Fetiye27 Tugbasnmez bende de vardı diş sorunu gece uyumamıştım ağrısından sadece tuzlu su ise yarıyordu oda 5 dk aralıklarla yapıyordum da ne fayda tuz kolik olmuştum resmen sabah eşimle gittim hastaneye 34 haftalık gebeligim var dedim git doktorunla konuş sorun olmazsa kanal tedavini yapıcaz dolgu olucak dışının yarısı sağlam demişti gittim konuştum olur dedi ve uyuşturup sinirlerimi temizledikten sonra dolgu yapıldı inan öyle rahatladım ki cektigime değmezdi dedim ya ALLAH kimseye diş ağrısı vermesin
Haticenurum123 Tugbasnmez bnde cok cektim ama bir çözüm buldum işe yarıyor sarımsağı tuzla birlikte ez fircaya al agriyan yeri iyice fırçala yumuşak bir sekilde hemen hafifliyor 1 saate ağrı kalmiyor dene dua edersin bna
nslhnsrgn7 Şekerli su içebilirsin,ağrıyan dişinin olduğu yanağına buz koyabilirsin,sarımsak koyabilirsin genelde benimde ağrıdığında bende öyle yapıyodum geçmiş olsun canım😊
Zisan14 Benimde geçen hafta müdahale edildi 35. Haftam da ben 1 hafta boyunca ne ağırlar çektim ne yaptıysam geçmedi en son çare yapılmakta bulundu baya enfeksiyon olmuş Çümkü o da bebeğe çok zararlı . Çelik yelek giydirilip röntgen çekildi uyuşup işlem yapıldı şuan için şişlik var sadece acıma çok az yapıyor kanalı tam bitirmedi doktor kapattı üzerini doğumdan sonra devam edicek çok ağrı yaptığında Parol içiyorum sadece . Birde benim geceleri uyutmuyordu o ağrı berbat bişi