Haticekckylmz havhaz34 15+1iz suan 12ve 14.haftalarda erkek soyledi doktorumuz ama ben emin olamiyorum baska dr gidicem yanilmalar cok oluyormus burda okuduktan sonra gorsemde olmuyor 🙈😊
Estur havhaz34 hayır canım ama bugün öğreniriz inşallah. Durumlar iyi sadece yorulunca şu bel ağrısı zorluyor beni onun dışında çok şükür şikayetler azaldı senin nasıl geçiyor öğrendin mi 😊
Edadlek havhaz34 evet özele gidiyorum devlette hiç mi hiç söylemiyorlar ztn ☺ ikinci hamileliğim bir tane oğlum var kız çokkk istiyoruz inş rabbim nasip eder 🙇🙇🙇
havhaz34 Hayırlısı cnm inşallah. Ben 12 haftalık iken devlet kız dedi ama 16 haftam bitsin özele gideceğim bu sefer Edadlek
Edadlek havhaz34 12 haftalıkken bide vay be çok iyi doktora denk gelmişsin ozmn cnm ☺☺ inş hakkımızda hayırlısı ilk gebeliğin mi
havhaz34 Edadlek yok cnm ikinci bebeğim. 3 yaşında bir kızım var Allah nasıp ederse buda kız 😍 doktor iyiydi galiba %80. Dedi çünkü
havhaz34 Iremsu bende erkek hissediyordum en başta ama öğrendikten sonra hisler yanıltır diye düşündüm. Çünkü iki hamilelikte aynı değildi
Uvrcnk4 havhaz34 bu gece rüyamda ilk defa kız bebek gördüm 🙂 bikaç saat sonra öğrenicem bakalim hayirlisi insallah 🙂
Estur Uvrcnk4 😂😂 ben 2 kilo aldım canım ama karnım şiş olduğu için kendimi şişko gibi hissediyorum senin nasıl 😊