Assoonn bende 9 da doğuma alınıcam canım sakın korkma ameliyat kesi acı vs. hiçbiri aklıma gelmiyor onu o kadar merak ediyorum ki uyuyamadım mutluluktan biran önce sabah olmasını bekliyorum hayırlısıyla 😍🙈 sağ sağlim kavuşuruz inşallah bebeklerimize❤👶