Minigiiiinannesii Civilin en ust katini outlet yapmislar. Yazlik kiyafetler uygun fiyata satiliyormus. Giden alisveris yapan oldu mu hic? Tavsiye eder misiniz gitmeyi 😊
Elfida10 Minigiiiinannesii ben gitmedim ama merak ettim şimdi 😃 gerçi Civilin bi çorabını bile almayın diyolar ama 😂
Mervednr Minigiiiinannesii civili bilmem ama ben ebebeğin kendi markasını beğeniyorum. Hellobaby ürünlerini hem yıkama hem kurutma yapıyorum ne çekme oluyor ne yıpranma
Egemenin_annesi3460 Elfida10 bende ilk alışverişlerimi civilden yaptım memnunum şahsen ürünlerinden prematüre tulum zıbın hiç bi yerde bulamamıştım orda çeşit çeşit ürün vardı .. ilk kez duydum yani uygun dışarıya göre birazda ☺️
Mutlu_anne2 Elfida10 benim 29 aylık kızım var sürekli alışverişi civil sen yada acar dan yaparım çokta memnunum bi ara uyuz tedavisi gördük bütün kıyafetleri 60 derece de sirkeyle yıkama olmama rağmen ne solma ne küçülme hiçbir sorun yasamadim
Minigiiiinannesii nazliiecemm evet 😊 diger hesabimi yanlislikla sildim bunu yeni actim ondan tanimadin 😂 irem ben kuzum
Elfida10 nazliiecemm benimde bir çok arkadaşım doğum yaptı bende öyle duydum pişman olacağıma hiç almam daha iyidir
Minigiiiinannesii nazliiecemm ben mennun olan kisi cok fazla duymadim. Kararsizim suan ordan alsak mi almasak mi
Elfida10 Minigiiiinannesii yani ztn aşağı yukarı fiyatları e bebekle aynı e bebeğin ürünlerini tek geçerim
Minigiiiinannesii Elfida10 canim e bebekten hic suphem yok benimde ama civil pek onerilen bi marka olmadigi icin fikir aliyim dedim 😊
Elfida10 Minigiiiinannesii bir iki bişey al bakalım şansına eğer yıkamada sorun çıkmazsa devamını getirirsin
nazliiecemm Minigiiiinannesii kuzenim ve eşimin kuzenleri hep ordan alışveris yapti yaparlarda gayet memnunlarr bilemem kuzum dene ve gör bende hastane çıkışlarinı ordan aldım yıkadım bi sorun yoktu tabi ilerleyen zamanlarda bilemem🤷♀️
prenses_annesii2603 Elfida10 aaa ya Civil gibi marka yani nereye güvenip te bebek alışverişi yapacaz ya sizin bildiğiniz sağlam marka varmı acaba? Alışverişten mallarından memnun olduğunuz?
nazliiecemm Elfida10 hastane çıkışlarını yıkadım bi sorun yaşamadım bi kaç yıkamadan sonra ne olur orasını bilemem tabi
Elfida10 prenses_annesii2603 Balıkesir merkez de misiniz ? Ben bi çok eşya mı çıtçıtlıları ince battaniyelerini 5 Li takımlarını e bebekten almıştım
Minigiiiinannesii nazliiecemm kuzum iyi diyenler de var kotu diyenlerde. Benimde boyle aklimda kotu bisey kaldigi zaman cok on yargili oluyorum😂