Happy_m1m iğne hiç acımıyor canım sadece doktor dikkat etmesi gerektiği yere vurduğu için biraz abartılıyor, idrar için sonrasında takılmasını istedim, ameliyat ekibi tamam demişti 🎈 çıkartırlarken uyuşukluk geçmişti az acı hissettim ( inan o an bunları umursamıyorsun bebeğine odaklanıyorsun 🎈🌸)