Merhaba anneler. Bugün sabah başlayan kasık sancım var. Nasıl anlatsam bilmiyorum. birkaç saniyelik bıçak batar gibi mi diyim damar gerilir gibi mi diyim bilmiyorum anlatması çok güç. Onun dışında ters giden bişe yok. Endişelenmeli miyim sizce ? 20+3 teyim. Başına gelen var mı ?