Livask Esesen bir doğumdan anne de bebekte sağlıkla çıktıysa doğum yeterince normal olmuştur. Şeklinin bir önemi yok. Sağlıcakla kavuşun İNŞAALLAH. sezaryen de öcü değil. 10 gün önce ikinci sezaryenimi oldum. Gayet ayaktayım az önce temizlik yaptım. Korkulacak bir şey yok. Tabi gönül doğal olanı ister ama olmuyorsa da zorlamanın alemi yok.
Semooshh Gönül, tabi normal ister ama olmayan şeyi zorlamakta olmaz canım, hakkında hayırlısı olsun kolay doğumun ve ondanda kolay toparlanma sürecin olur inşallah 🙏🏻🙏🏻🥰 bizlere de dua etmeyi unutma doğuralım bizde biran önce 😁
Dkktlbsra Esesen belkide senin için hayırlısı budur öyle düşün ve en önemlisi bebeğini kucağına alıcaksın ♥️ Sağlıkla analı babalı büyüsün inşallah 🤲🏻
Orkdm @Esesen#. Canım aynılarını ben yaşadım 5 gün önce doğum yaptım 4 kilo doğurdum bebeğimi göbek ve omuz geniş takılır dedi ama benm suyumda bitmişti kolayla sezeryan yapmam ama riske atma derim dedi bende sezeryan oldum o şekilde kavuştuk bebeğimle😊
Baloglum93 Esesen doktoruna guvenmelisin o senin ve bebeğinin sağlığı için en doğru kararı verir . Sonuçta bir değil iki candan sorumlu oluyor
gozde1267 Esesen 38. Haftadayım suan ve en son 2 hafta önden gittiğini söylediler 25. Hafta da 2.800 idi suan artık herhalde 3.800 olmuştur :) diye tahmin ediyorum
Terziterazi Esesen işte demek istediğim çatın uygunsa 5 kg de doğar benim de öyle geniş değildi dediğim gibi ilk doğum da çocuğum 4.115 gr doğdu Allah hakkımızda hayorlıdını nasip etsin amin
Elena4 tugrakubra_1 canım özellikle hiç bişey yapmadım ama dondurma ve kuymak çok yedim onların etkisi var sanıyorum. Yani mesela her sabah kahvaltı da bol kaşarlı kuymak. Günde 3 tane dondurma yediğim oluyordu ama benim hamileliğim yaza denk gelmişti
tugrakubra_1 Elena4 bende yazın çok dondurma yedim ama kuymak da etkili olmuştur tabii sağlıkla gelsin inşallah minik 😊