Merveslan Herkese iyi geceler.bi sorum olucakdi ben tam 34 haftaligim ve bu iki gundur basurum olusmakda agridan sizidan uyuyamiyirum.benim gibi basur sorunu yasiyan varmi ne yapmam lazim agrinin gecmesi icin yada doktor ilac faln yaziyor mu bunun icin😕
Deryayaman Merveslan canım bende o illet basurla ugrasıyorum ki ben daha 20. Haftamdayım yani doktorum bana bır krem verdı ama hıc bısey fark etmedi malesef tıbbi olarak biley yok ben cok agrılı oldugu zaten yumuşak bir parça peçete ıslatıp basurun oldgu bolgeye koyuyorum agrısı kesiliyor öneririm
Buseeeeee Malesef yazmaz sıcak su iyi geliyor canim ama sen ışıt havlu koy birde ılık dus al ben tuvalete giderken zeytin yağı sürüyodum zorlansamda o yağ iyi geliyordu hem bebegede zararı yok .
Merveslan Ben de onu denedim zeytinyagini suruyorum ilik bi suda oturun diyolar onuda denedim agrisi o anlarda gexiyoda sonra yine sizliyo
Merveslan Deryayaman bende oyle deniyorumda o anlarda sizi geciyo.ama sonra tekrar basliyo.hamile oldugumuzdan tabi ilac da veremiyorlar.acaba basur sorunu nasil cozuluyo zamanla.yani kimisi amelitlyatla sadece gecer diyo da.