Demetdemircioglu Kubrakrk oglumda 5.5 haftalik keseyi 9. Haftada kalp atisini duydum. 2.de 5 haftalik keseyi 6+4te bebegi gordum kalp atisi icin sali gitcem ama bence duyamicam 7+1 olcak😏
Utopika Kubrakrk bHcg değeriniz 1500 üstünde kese görünür genelde. Kalp atışlarıda ortalama 6.haftasından sonra görünür
Minnosizmmm Kubrakrk kese 4+3 'te kalp 6+2 de gördük ama herkesin mi aynı olmuyor canım kimseyi baz alarak kendinle kiyaslama
tiniminianne Canım biz keseyi 5. Haftada gördük. 6 Haftada içinde babişi gördük. 8 Haftada kalp atışını duyduk 🤱🏻👼🏼❤ pıtıpıtı inanılmaz güzel bişey, rabbim layığıyla annelik yapabilecek herkese nasip etsin bu duyguları 😊💕
Kubrakrk tiniminianne amin inş cok güzel bi duygu ikinci kez anneligi tadacak olmak paha biçilemez rabbim saglıcakla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏
Kubrakrk Ben 4+2de gittim keseyi göremedi doktor beta hcg293tü şimdi 5+4oldum acaba gitsem görünürmü kese
Eylul09_ begumseker peki daha öncesinde kalp atIşı için ultrosonda gözüküyor diye bişey dedi mi, 7+1de kalp atışı ultrosonda gözükmüyor diye çok olumsuz konuştu dr umutsuzca 8+1i bekliyorum 😞
MeyroBilo Merhaba 7+4 kalp atışı muayenem vardı gittim kese var bebek yerleşmiş ama kalp atışı yok iki neden vardır dedi doktorum yaaa gelişimi yavaş yada bebek ölmüş diyeceğiz dedi yarın tekrar gideceğim bakalım duanızı eksik etmeyin
Eylul09_ MeyroBilo durumumuz benziyor :( 7+1 de bende de kalp atışı yoktu bebek 5mm. 8+1 de gideceğim tekrar :( umarım duyabiliriz