aysbuk2baby bende şu an hamileyim ilk beta ya adetten 3 gun önce baktirdim 10,62 cikti adet günü 92,6 cikti tekra iki gun sonra bakıldı dün yani 253,2 cikti sizce yükseliş normalmi kimyasal olsa böyle düzenli artis olmaz di dimi kese için cuma günün gün verdi.öyle adet olacakmış gibi ağrım falan yok normal gebelik belirtilerim var kasik batması göğüs ağrısı kimyasal da belirtiler nasıldı acaba