Mervezumra ZmrtDilaa ben suan 16.haftaligim 2.hamileleligim surekli yiyorum ilk hamilrligimdende hep yedim hicte birsey olmadi nar ne gibi zarati olabilir ki daha neler duyucaz Allahim
Canmoglm ZmrtDilaa ben bir yerde okumuştum fazla yemeyin ağrı sancı yapar diye üç gün boyunca yedim sonra nstde de sancım çıktı ben de düşünmeye başladım acaba onla mı alakalı diye. 🙄
defne55 ZmrtDilaa denemiş ve görmüş biri olarak yorum yapayım çok nar yedim ağzıma burnuma sürdüm elime koluma sıçradı 2 gün önce doğurdum bebeğim bembeyaz hiç bi yerinde nar izi yok rahat rahat yiyin😂😂😂
Ayseysf Şuan yıyorum son gunler de hergun bı tane yıyırum neden zararı olsun kırmızı meyveler kan yapar