Arkadaşlar,pıhtılı kanama yaşayıp düşükle sonuçlanmayan var mı acaba?1 kere baş parmağımın yarısı kadar bir kan pıhtısı oldu ağrım hiç olmadı.Yarın zaten sabahtan doktora gideceğim fakat gece rahat uyuyabilmek için tecrübeli olanları dinlemek istiyorum.Benim pıhtım oldu ama düşük gerçekleşmedi diyen var mı?Benim reglim her zaman pıhtılı olur çoğu zaman bebek doğuruyorum diye takılırım hatta.Hemen doktora git diyecek arkadaşlara peşinen teşekkür ediyorum.Progestan kullanıyorum zaten ve sabahı beklemekte kararlıyım.Ağrım da yok aşırı kanamam da yok.Son adete göre 7+3 ultrasona göre 5 haftalık hamileyim🌸