Merhaba herkese, acaba sizlerde de çatı ağrısı oluyor mu ? Yastık koymadan mesala asla yatamıyorum bacak arama ve özellikle bu haftada sanki yürürken alt tarafımda birşey kopucak gibi aynı adet olunca sanki derler ya odun var gibi acıyor diye öyle olan var mı acaba ? Ve artık hiç uyuyamiyorum :(( günde 3 saat anca !