Annesevil123 Kızlar sabah yüzüm felç geçirmiyormuşum gibi uyuştu sonrasında sağ el parmaklarım da uyuşmaya başladı baş ağrısı da cabası 15 haftalık hamileyim bu normal mi neyapmam lazım acile gittim serum parol oksijen taktılar
Fatmanur_yakup17 Annesevil123 canım o sanırım bişey eksikliğinden kaynaklanıyor tahlil falan yaptır arkadaşım da öyleydi çünkü
Canmoglm Annesevil123 kan ilacımı bir buçuk hafta içmedim diye sabah saatlerce geçmeyen çarpıntı bulantı ve sağ parmak uçlarımda uyuşma oldu tansiyonum bi tuhaftı