Kızlar 20 haftalık gebeyim kız bebeğim olacak Allah nasip ederse son 3 haftadır ultrasonda hep kafa aşağıda ayaklar yukarıda duruyor. Rahim uzunluğu normal bir sıkıntı yok dedi doktorum, ayrıntılıda da bir türlü dönmedi o kafayı çıkartamadı ordan☺ Sağlık durumu iyi maşşallah ama bu durum beni endişelendiriyor, bebeğinin pozisyonu böyle olan var mı???