Detaylı ultrasonda bebeğe giden kordondaki damarda çentik yani tıkanıklık olduğu çıktı doktor bu süreçte kendiliğinden geçebilir dedi her ihtimale karşı da coraspin verdi bu tıkanıklık bebeğin gelişimini engellermiş konuyla ilgili Bilgi sahibi olan var mi yada basına gelen yardımcı olabilir mi