July2020 canım aynı günlerde aynı başlıkları açtık ve ne yazık ki aynı şekilde sonuçlandı.Ben de düşük yaptım.Bugün ağrım öğleden sonra biraz daha hafifledi fakat çok sancı çektim geçtiğimiz 3 gün,vücudumda kan kalmamış gibi hissediyorum kan görmekten miğdem bulanıyor artık ve onun psikolojisini tarif etmeye sanırım gerek yok.Ben de cumartesi duruma baktıracağım inşallah parça kalmamıştır ve kürtaj olmak zorunda kalmam.Hakkımızda en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar versin Allah.Bugünlerimize şükür