Kızlar az önce karnıma bir anda sancı girdi ilkim kürtaj olduğu için çok korkuyorum zaten bir anda ağlamaya başladım ve eşim hazırlan hastahaneye gidiyoruz dedi. Doktorumuz nöbetçiydi allahtan gittik ve ulturasondan bakar bakmaz kız bu kesin dedi, ben hiçbir problem görmüyorum aşşırı evhamlı bir anneyiz anlaşılan dedi, çok şükür 🙊 🌸 16+4 haftalık gebeyim darısı sizlere 🐣