Deletedmom0026 Canım geçen komtrole.gidince 31 . Haftamda doktorum kasılma, şancı, kanaman olursa bekleme hemen gel demişti. Bu haftalarda böyle şeyler nirmal değil heleki kanama o yüzden bugün gidemezsen de yarın doktrouna gitmeni tavsiye ederim..kanaman yine olursa hemen git .