Zb1906 canım merhaba Eskişehir den yazıyorum sana. Kayseri de kardeşim var ona ziyarete gittik geçen hafta. Gitmişken bide Kayseri de muayene olayım dedim 21 haftalık hamileyim Mustafa beye gittik çok iyi bi doktor olduğunu düşündüm hatta dedim doğuma Mustafa beyemi gelsem çok kararsızım. Doktor ve hastane hakkındaki bilgilerini paylaşırmısın benimle ☺️