İyi aksamlar kizlar 34 haftaligim bebegimi kac gundur kafasi assagida baski yapıyor sanki çıkıcaikmis gibi ve bazende kasigim agriyor nadir karnımda agriyor. Ve bebegm 8 gun onde iri bebek demisti doktorum. Birde erken dogum riskim vardi 3 haft oncesine.. kasilmalarim cok fazlaydi serum hap okdr tedavi oldum gecmedi yine ayni. Acaba dogummu yaklaşıyor 🤔