MrvTp92 Bende silik çizgi çıkınca gitmiştim gebelik vardı ama önemli olan keseyi görmek bebeğin yerleşmesini görmek sonra rahatlıyor insan bence 🙂
Canimannem MrvTp92 Benim de 2 kez kimyasal gebelik oldu. Beta-hcg 210lara kadar cıktı sonra kanamam başladı ve sıfırlandı değerim. Dediğin dogru. Insan seviniyor basta ama yine de kese ve kalp atışı tamamlanana kadar insan tedirgin oluyor.
MrvTp92 Canimannem aynen öyle bende kalp atışına kadar tedirgindim gerçekten. Bir arkadaşım öğrendiğinde kalbi durduğu için aldılar böyle şeyleri duyunca korkuyor insan Allah isteyen herkese sağlıklı evlatlar versin Amin ☺️