Evet ben yaptırdım. Sezeryan olursa doğum, enfeksiyon vs kapmamak için yapılması şart. İki doz yaptırdım ben. 22. Haftada ilkini bir ay sonra da ikincisini. Doğumdan sonra da bir tane daha olacak dedi hemşire. Nisan 1 de gel dedi. Doğum nasipse şubatta.