Canmoglm Nstde zaten sancım çıkıyor ama düzensiz minik minik. Açılma olması için bir şeyler yapmaya başlamalı mıyım yoksa erken mi? Ve neler yapmam gerekiyor 🙇🏼♀️
NurBulut96 Canmoglm nst de çıkan sancılarınız kaçı buluyordu acaba? Benim de düzensiz toplanmalarım çıkıyor 40 50 lere
_Kubra_ Canmoglm günümüz aynı seninle Allah kolaylık versin bize 🤗sancı derken bebeğin toparlanmasımı oluyo
Canmoglm Rmysa_29 şu 36 yı atlatamicam diye korkmuştum doktor haftasonundan sonra istediği zaman gelsin sorun olmaz artık demişti çok şükür 37 yi gördük
Canmoglm _Kubra_ aminnnn🤲🏻❤️ evet ben nst bağlıyken bi tuhaflık olduğunu anlamıştım baya sertleşti belli yerler
NurBulut96 Canmoglm peki açılma olması için daha erken değil mi ben de açılma biran önce başlasın istiyorum aklımda merdiven squat vs var bunlara şimdiden başlamak gerekir mi
Koccc2355 Canmoglm canım trabzon hurması ye hergün 1 tane yada normal hurma günde 3 tane sıcak duş al ve merdiven in çık
Canmoglm Koccc2355 merdiven inip çıkmayı yapamam sanırım benim çok çarpıntım oluyor hamile değilken de çıkamazdım🙇🏼♀️
Koccc2355 Canmoglm ozaman yürüyüş yap minik minik :) bide squat yapar gibi eğil kalk biyere tutunarak
27_00 Aynıyız ve ben yarın çekyat silmeyi planlıyorum haydiii baaaaalım pek bişey yapacağını zannetmiyorum da bir kaç gün önce taşındım temizlik vs derken baya ayakta kaldım yoruldum ama tık yok yalancı sancı bile yok😂😂😂
Canmoglm 27_00 belim sırtım karnım oram buram heryerim ağrıyor senin yaptıklarını yapsam koltukta doğururdum 🤣
Yoncagul Canmoglm he he hemen olur o kadar kolay ki . İki haftadır herhün yapmadığım şey kalmadı aha nerde hala doğuramadım
27_00 Canmoglm valla fark ettimde oturunca daha cok ağrıyor haraket halinde pek anlaşılmıyor. Fakat o iş bitipte oturuyorsun yao anlar cok fena üzerinden tır geçmiş gibi tüm vücudun zonkluyor😂