Beybi22 benimkisi farklı bir rahatsızlık trombosit fonksiyon bozukluğu diye geçiyor. Baya teferruatlı bir hastalık. Genelde duyan doktorlar kendileri ilgilenmek istiyorlar. Sadece pıhtı sorunu değil. Bu yüzden ilaç kullanmıyorum . Sürekli gözetim altındayım ama gebelikten dolayı değil gebelik haricide böyleydi. Gebelik riskliymiş zaten hastalığım için bilmiyordum.