Kızlar saçlarım bembeyaz oldu diplerden geldi iki aydır boyayamadığım için saç rimellerdi kullanyorım ama yapış yapış zaten artık kapatmıyor çalışmasam hiç sorun değil ama kendimi kötü hissediyorum siyah kına yakan var mı ? Acaba kimyasal var mı ? Son adete göre 8+1 im Loreal geçici boya spreylerinden kullanan var mı?