Gulnur Merhaba! ben normal doğum yaptım. Sezeryanda altda muayene yapıyorlarmı bilemiyorum ama korkulacak bişey değil. Doğum yapıcaz ufak tefek şeylere katlanıcaz. Sezeryanda sonda takılıyor lağman yapılıyor bunlarda eziyetli işler. Yani bana göre ister normal ister sezeryan olsun doğumun kolayı yok canım. Ama bebeğini görünce ne acı kalı ne korku. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım.