Kuzeyzeynep Arkadaşlar son 1 saattir karnım çok kasılıyor toplanma oluyor 37+3 üm ağrı yok ama doğum başlamış falan olabilir mi ilk gebeliğim ?
Ozican Kuzeyzeynep kasılma 4 5 kereden fazlaysa sıkıntılı canım.Nst ye gir derim ben başıma geldi 30.haftada.
Ozican Kuzeyzeynep ben gitmiştim çünkü doktorum hemen acile git demişti bende sancı çıkmadı ama enfeksiyon çıktı enfeksiyon kaynaklı kasılmalarım oluyormuş. Biliyosun enfeksiyon erken doğum sebebi zaten.İhmale gelmez diyorum ben.İmkanın varsa gitmekte fayda var 🙏