Esrayagixemir1604_ Ben 30haftalik hamileyim Ocak 21 gösteriyor ama sezeryan olacağı için doktor ne zaman gün verirse artık
busragrgn Biz de 29+1 iz ama ultrasonda önde gidiyorduk biriki hafta ara kapandı mı bilmiyorum🙈 Şubatın başı gibi görünüyor Zeynep’imin gelişi❤️