Ecrinbzkrt Dilarasavull44 Merhaba! CNm suan 8hafta olduk ben bebegı kalp atısını 6+4 de duydum cok sukur rabbım siZlerede duymak nasıp etsin inş🤲🏻
Eylul09_ Nuur2001 7+1 duyulmadı biraz umutsuz konuştular :( 8+1 de gideceğim tekrar umarım duyarım bende :(
Eylul09_ Dilarasavull44 benimde kesem 6+1de görüldü bebiş yoktu, kalp atışım 7+1de görülmedi bebeğe 5mm dedi 8+1i bekliyorum son umut umarım siz erkenden duyarsınız
Ecrinbzkrt Alazla cnm 9.haftaya kadar kesın duyman gerekıyor oda gec döllenme olursa inş duyarsın cnm 🤲🏻
gizemlii 5+4 teyim şuan. 6+2 de doktora gidicez tekrar, keseyi görürüz o zaman demişti.Umarım kalp atışlarını da duyarız 😇🙏🏻
Busimss Dilarasavull44 4+4 üz cuma günü kesemizi gördük şükür bakalım 10 gün sonra tekrar gideceğiz nasipse belki kalp atışını da duyabilirim.