Sedahmettt Kızlar 13+0 haftalık hamileyim 5 gündür tuvalete çıkamıyorum kendimi zorlamaktan belim ağrıyor artık 😰 bulantı ve kusmamda var herseyi yiyemiyorum yağ içmek vs. Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz lütfen 😓
snil Sedahmettt Kayısı yiyebiliyorsanız en güzeli ol.. Kefir de boşaltım sistemine iyi geliyor ama ben çok içemiyorum. Bir de doktorum bana probiyotik kullan dedi aç karnına, yeni başladım biraz düzelme oldu hap olarak içiyorum
Asaltntyr Sedahmettt doktorum bana magosit diye bi ilaç verdi magnezyum içeriyormuş. Kabızlığa engel olur dedi. Siz de magnezyum içeren yiyecekleri araştırıp onlardan tüketebilirsiniz.
snil Sedahmettt Ben şu an 27 deyim, sizin haftalarınızda kabızlıktan 4 5 aylık göbeğim var gibi duruyordu 😂 Günde 5 6 kuru kayısı yiyordum kendi kendine geçmişti, şimdi tekrar başladı 🤦♀️ Doktora sorup takviye almak en temizi 👍
Momof2child Bende aymi durumdaydm D vitamin ilaci yazdi doktor bana haftda 1 dun ictm ve sorun kalkti amma 1 seferlik
Buseeeeee Beyaz lahana arkasından şu canim sabah ac karınla iki kayısı ve ılık si iç cok faydası oluyor
Mervemm Sedahmettt ah ben ne cektim halada cekiyorum basur mu cikmadi kanama mi olmadi basirdan. Simdide gaz problemi şişiyorum
Gulcinkaya Mervemm bende de cok oldu gaz problemi belki komik gelebilir ama işe cok yaradı bende. Eşim normal bebeğin gazını çıkartır gibi hareketler yaptırdı, sırtımı ovaladı vs hep iyi geldi bunlar bana şiddetle tavsiye ederim 🙏
Gulcinkaya Sedahmettt canım bende de var hatta kronik kabızlık ve ben hemoroid+anal fissür ameliyatı geçirdim Nisan ayında ve suan hamileyim yine Nisan ayında doğum yapıcam. Tam rahatladım ameliyat oldum iyileştim derken hamile kaldım sil baştan tekrar başladı kabızlık sorunum ben duphalac içiyorum zeytinyağı midem almıyor duphalac içmediğim günlerde bol su kayısı tüketiyorum oda zor gelirse kendin yogurt mayala içine kayısı kes mis gibi hem sana hem bebeğine şifa 💕