20 haftalık olduk bizde. Daha Cinsiyeti öğrenemediğimiz için kıyafet tarzı bişey almadım. Ama içine giyilecek zıbın tarzı şeyleri aldım. Kız erkek giyilebilecek tarzdan. Beşik için park yatak, bebek arabası, puset, pike takımlarını da hem kıza hem erkeğe göre ananesi dikiyor saolsun. Şimdide cuma indirimini bekliyorum. Hepsi buradadan Bi iki bez ıslak mendil krem şampuan VS Alıcam nasipse. İlerde ağırlaşınca alınması zor olacak