Ebru9360 bende 23+2 yim aynıyız.Ama biz bebek arabası,yorgan,yastık,battaniye,5 ‘Li bebek çıkışı, birkaç çift zıbın , birkaç çift çorap,1 ve 2 numara bez aldım.Hatta yatak dolap işinide bu hafta eşimle halletmeyi düşünüyoruz.Malum hamileliğimizin son ayları hep kışa denk geliyor.Hazır havalarda iyiyken indirimde bulabiliyorken aldım.