Eylul_Sule Bi şey sormak istiyorum yardimci olursanız çok sevinirim ben 25 haftalik hamileyim kayınvalidem 7. Aydan sonra karnındayken bebekle çok konuşmak ona temas etmek erken doğum riski oluşturuyo dedi böyle bi şey var mı ya da duyan var mı acaba
Minnosannis01 Eylul_Sule çok cahilce cnm. Ünlü bi pedagog konuşun sesinize alışsın karnınızı okşayın diyordu.
Burcuerden Eylul_Sule fuzuli konusuyorlar ya ama gogus hassasiyeti var lansinoh felan kullanicaksan son ayda kullanmaya basla o erken dogumu tetikleyebiliyormus
KeremAsafmoOom Eylul_Sule aksine konuşup dokunmak gerekiyor sana alışacak seni tanıcak ne saçma bişey söylemiş
Mervezumra Eylul_Sule yok artik ya daha neler saçmalığın bu kadari ben kizimla hamile oldugumu ogrendigim an basladim konusmaya babasida surekli konusurdu hicte birsey olmadi
Eylul_Sule Bana da saçma geldi zaten ama hep söyleyince de canım sıkılmaya başladı artık hepinize çok teşekkür ederim 😙
Canocan01 Eylul_Sule eğitim anne karnında başlarmış canım sen bol bol oku sesli sesli seni dinlesin (kuran Kerim)
FulyAtik Ben ilk kizimla o kadar cok konustumki evde tek kaliyordum o zaman 40.haftada dogdu bunda kizim kiskanmasin diye konusmaya firsatimiz olmuyor ufaklikla ama nedense erken gelme telasesinde 😂 takilmayin hurafe onlar
Serapefe4 Eylul_Suleerken doğum değilde heralde en fazla sevgi oluşur kayınvalidenlede keşke hamileyken konuşsalarmış 😆ne cahillik ya sen dinleme onu ben içimden dışımdan konuşurum ne olucak ki alışıcaksınız ikinizde birbirinize
Raniniii Eylul_Sule ne mânâ ya saçmalamış cnm olur mu oyle şey bebeginin hissetmesi icin daha cok konuşmak dokunmak gerekir
busrasahinn Eylul_Sule onu nerden uydurmuş ya benim oğlumla konuştuğum kadar kimseyle konuşmadım 38+6 da doğdu
Eylul_Sule Onların sülalede doktor bol onlar öyle söylüyorlarmış ne manaysa artık anlamadım gitti yani bilerek mi yapıyo acaba 😐😐