Bahar2 Deletedmom00260 Kraft north aldım ben hepsi burada da indirim takip ederek 15- gün kadar 659 a almıştım kalite olarak gayet güzel kurulumu çok kolay eşim on dakika içinde kendisi kurdu toplarken çok zorlandı kutusuna sığdırmakta 😊inşallah Ocak ayı sonu gibi bebeğim doğacak kullanınca yine yazarım
Dilara1234 Deletedmom00260 ben ilk oğlumda park yatak aldım hiç güzel sallanmıyor bir süre sonra dağılıyor sallanmaktan 2 oğluma mobilya aldım çok memnunum
Kubradem Deletedmom00260 kraft a bakabilirsin canım. Hepsi burada.com da çok güzel fiyat yapıyolar yari yarıya fiyatlar oyun parkı inecek mi bilmiyorum ama bi kere 1500 liralık kraf 700 e inmişti 21 kasımda saat 21 de bi bak derim
cigdemino Kraft'ın park yatağını önermişlerdi bize etrafımızdakiler. Biz de öneri üzerine kraft calipso 2 aldık. Ölçüleri de 70×120 bayağı geniş, büyük. Uzun yıllar kullanilabilinir duruyor. Isterseniz bir göz atın siz de 💛
Deletedmom00260 cigdemino Bugün baktım canım o modele. Hoşuma da gitti. Memnun musun peki? İyi sallanmıyor gıcırdıyor vs diye yorumlar okudum kafam karıştı.
cigdemino Deletedmom00260 henüz kullanmadım. Ama kullanan arkadaşlarım dediğim gibi memnun olduklarını söylemişlerdi. Denemek için baktığımda herşey güzel görünüyordu. Inşallah o tarz sorunlar yaşamam 🤭
Ilbilge Bahar2 bende kraft northu çok beğendim. Ama kullanmamışsınız memnun musunuz diye sorucaktım 😅
Deletedmom00260 Dilara1234 hangi markayı almıştınız? Ben de çok kararsız kaldım. Çileğin sallanır ve sabitlenir karyolası var üstelik 3 kademeli kullanılıyor. Yatağı ilk etapta üste sonra ortaya istersen de en altta indirebiliyorsun. Sadece parmaklık kısmı inmiyor sabit yapılmış. Park yatakla ikisi arasında çok kararsız kaldık.
Dilara1234 Deletedmom00260 park yatak chicconundu bende o karyoladan aldım çok güzel bizim gelinde çilek markayı aldı ikizlerine çok memnun gerçekten çok güzel
Deletedmom00260 Dilara1234 çileğin 70*130 ölçüsünde beyaz sallanan bebek karyolası diye geçiyor adı. Sizin kullandığınız da bu mu?
Aysgl_trl_trn Holmer Kids marka aldık biz. Geçen gün kargodan geldi. Açıp kurduk eksik parçası varmı diye. Hem Bi çok gözü var bebeğin malzemelerini koymak için hemde içi çok geniş. Zaten internetteki yorumları okuyarak almıştım. İlk görünüşü çok güzel ve kaliteli. Sallama ve aralar özellikleri var.
Dilara1234 Deletedmom00260 bak canım şeyde güzel Onuda eltim aldı çok kullanışlı lisa büyüyebilen asansörlü beşik meşe 70*130du onunkide o isimle internetten bak incele sende
Bahar2 Ilbilge hiç kullanmadık bebeğimiz doğmadı daha ilk çocuğumuzda beyaz mobilya beşik almıştık kuzum çok zıpladı hopladı üzerine kenarından dağıldı yaptık tekrar dağıldı bakalım birde bunu deneyeceğiz north calipso modelinden 10 cm daha küçük odadan odaya taşırken daha rahat oluyormuş o sebepten north aldım