Nehirin_annesi TueKayaAras merhaba hiç hatırlamıyorum gerçekten uzman radyoloji doktorları yapıyordu sanırım sizde arayıp kesin bilgi alın isterseniz ☺
HandeA BuFi2012 Ben bugün Acıbadem hast. Bir prof peritenolog için aradım. 17. Haftada bakıyormuş. 1800tl dedi muayene ücreti😱
BuFi2012 HandeA waw waw wawww 😱😱 pardon da doğuma gelmedim deseydiniz 😄😄 gerçekten uçuk bi fiyat. İşin içine prof girince herşey değişiyo işte 🙈🙈 17. Haftda erken değilmi hem bebişde 23. Haftaya göre bayağı küçük olur. Ee naptınız peki sonuç olarak
HandeA BuFi2012 Baya pahalı evet. Daha karar veremedim bende. İndirim falan yaptılar ama düşünüyorum. O doktor 17 de yapıyormuş. Birşey varsa bebekte erken teşhis etmek istiyormuş. Benim arkadaşım hemşiresiydi o doktorun da. O çok önerdi☺
HicranKzn BuFi2012 ben bugün yaptırdım 21+5 🤗🤗 1 buçuk saat görüyorsun tüm hareketlerini harika bir duyguydu 🤗🤗🤗