bebegimm16 arkadaşlar 11haftalık hamileyim göbeğimde gidip gelen bişeyler hissediyorum sanki ama daha erken demi 😂 benm hissettiğim bağırsak hareketlerim heralde suan hissetmem erken sanki 😂😂
huysuzpandaci bebegimm16 baya erken 5. ayın ortalarına sonlarına dogru falan hıssedılıyormus. keske okadar erken hıssedılse :(
aslikls3 bebegimm16 imkansız canım muhtemelen bağırsak hareketleridir 😊 ben ilk hareketini 19+2de hissettim çok hafifti o günlerde şimdi 21+2yim 4-5 gündür karnımda inip kalkışlar Bile görüyoruz seyirme gibi 🥳
mavera bebegimm16 Canım bebek hareket etse de küçük olduğu için hissedilmiyo ben de 16.haftamdayım ve çok merak ediyorum ne zaman hareketini hissedicem😊Sağlıkla büyüsün bebişlerimiz💕
Ozgesn Bende 18 haftada ilk hissediliyor diye biliyorum 🥰 suan 14 haftalığım sabırsızlıkla bekliyorum 🥰🥰
Ebruas Eğer bağırsak hareketlerinden ayırabilirseniz içinizde bişeyin akıyo gibi kaydığını hissedebilirsiniz. Ama net şekilde tekmesini 17 de hissettim. Doktorum 22 sine kadar hissedersin demişti.
Tlysfk bebegimm16 16+2 de pazar günü kahvaltıdan sonra hissettim ben. Zayıf olduğum için doktorum erken hissedersin demişti cidden öyle oldu. Şimdi 27haftadayım uykumdan uyandıracak kadar hareket ediyor😅
doganBanu bebegimm16 Bebeğiniz şuan 2-3 cm kadar ve kasığınızda😇göbeğinize çıkması 19.20. haftayı buluyor🤰, Ben ilk 20+2 de hissetmiştim🙏