Elmalipasta Yaeım saat önce nişanım geldi dün geceden beri belden ve kasıklarımdan ağrı giriyo ne zaman doğururum 🤔
defne55 Elmalipasta benim nişanım geldikten 4 gün sonra doğurdum ama benim sancım 3 dakikada bir geliyordu
_emymom_ Elmalipasta nişanım akşam yemeginden sonra 9 da gelmisti gece boyu sancı çektim sabah 9 da 4 cm açılmam vardı öglen 12 de dogurmustum 😍
nilly Elmalipasta ben nişandan tam 12 saat sonra doğurmuştum canım. Evin hastaneye yakın değilse şimdiden git bence. 10 dakkada bir fena değil çünkü. Ki bence sabaha doğru artar o sancı
balasininanasi 5 dakikada bire düştüğünde gidiliyo genelde 😊 Benim dün sabah geldi ama hala düzenli bi sancı yok 😪 Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🤗
Sudenazxx Benim persembe günü geldi hala bekliyorum. Nişanınız nasıl bişeydi. Kanama şeklinde mi sumuksu tabaka şeklinde mi