Kızlar çantamı hazırladım. Sizden ricam eksik gördüğünüz bişey varmı varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum . Malum Doğum şeklimiz şuan normal gözüküyor ama bilemeyiz tabi nasıl olacağını. İkisine de uygun şekilde hazırlamaya çalıştım.
10 luhastane çıkışı
5 li 2 adet takım içlerine zıbında koydum
Bir tane tulum koydum tek parça hastaneden çıkarken kullanırım diye yine zıbını şapkası eldiveni dahil
5 adet çorap
15 tane bez
Kalın battaniye
inca battaniye
temizleme pamuğu
pişik kremi
Emzik ( ne olur ne olmaz diye aldım)
ıslak mendil ( kendim için koydum)
2 tane pijama takımı
terlik
emzirme sütyeni
depend
orkid
çorap
tarak
iç çamaşırı
emzirme yastığı
göğüs ucu kremi
Göğüs pedi
Toka -taç
şimdilik bu kadar hazırladım kızlar. Tavsiyelerinizi beklerim 🙏