Feyzazdra Meraba arkadaşlar 15 haftalık hamileyim yarım saat içinde 4 kere falan idrara çıktım ama idrar degil su gibi sanki eşime doktora gidelim diyorum bişe yoktır diyor
mavipapatya Feyzazdra idrara sık çıkma olabilir o haftalarda canım ben damla damla altıma kaçırdığım zamanları bilirim. Sürekli su içiyorsan idrarın rengi de su gibi olabilir bu kötü bir şey değil bence. Doktorunu ara danış yine istersen
canimoglum53 Feyzazdra o haftalarda bende cok cikiyordum canim benimkininde rengi bazen beyaz su gibi oluyordu
Yenianne65 Feyzazdra korkma canım çok normal ya bende çok su içince öyle oluyor ben 10 dakika da 4 5 defa gidiyorum bıkmışım 😂
Feyzazdra mavipapatya canım doktoruma ılaşamdım ama korkuyorum ya yarım saattir falan yok bişe ama bişe olsaydı bi belirti olurmuyudı acaba off çok stresim ya ☹️
mavipapatya Feyzazdra ben gece uykumdan ağlayarak uyanırdım 5 dk da bir tuvalete mı gidilir diye 😂 Valla su içmeye korkuyordum. İçerken tuvalete gidesim gelirdi ama çok şükür atlattık biz 30.haftaya girdik🤗