Dibeee Kızlar 14 ay önce sezeryan dogum yaptım sükür ok iyi gecti şimdi 2 aylık hamileyim 2. Sezeryan karınız nasıl gecti acaba???
tbeyvz Dibeee ben üçüncüyü olucam 13 lay ara ile korkulacak birsey yok bence korkma hiç rahat ol ilkimden daha kolay geçiyo