Kuzey88 canım bi tane 10lu hastane çıkışı al iki tane beşli set al. Geri kalanları 0-3 ay al mesela 6-7 tane alt üst takım yada tulum. 6-7 tane çıtçıtlı zıbın al. Daha da çok beğendiğin ama ziyan olursa diye düşündüğün bişey olursa 3-6 aylık al. 6-7 tane 3-6 aylık çıtçıtlı zıbın al. Bi müslin bi penye bi nohut bi peluş battaniye al. 10 tane falan ağız bezi lazım olur 6-7 çorap. Eldiven ve penye şapka setlerden çıkar zaten. İki tane yün yelek iki tane penye yada kapitone yelek olsun. Ana kucağı yada port bebe olsun. Tabi bebek arabasını travel alırsan zaten anakucağın olur. Tırnak seti, burun aspiratörü, ateş ölçer, şampuan, sabun, bebeyağı, banyo süngeri, bebe küvet kova maşrapa filesi. Reflü yatağı. Emzirme yastığı. Beşik yada park yatak. En az iki çarşaf takımı. Eviniz soğuksa yorgan. Bebek yastıksız uyur ama emzirirken ayağında sallarsan falan yastık lazım olur muhakkak. 100 adet kadar 1 numara bez yeter (mesela 35li paketse 3 paket gibi gibi), gerisini 2 numara ve 3 numara al stok yapacaksan eğer. Tek kullanımlık alt açma bezi 2 paket kadar al. Pişik kremi, 5-6 paket ıslak mendil ve bebek pamuğu. Bi tane biberon, vereceksen emzik. Çalışıyosan elektirikli çalışmıyosan manuel tekli göğüs pompası ve süt poşeti. Ben hastanede o gece sütüm gelmezse diye en ucuzundan bi mama aldım çantada bulunsun istedim. Dedim hakkaten sütüm gelmezse bebek emmeyi reddederse hazırda bulunsun, sonra devamı lazım olursa kalitelisini alırım o geceyi kurtarsın yeter diye düşündüm. Bebeğe bornoz alırsan sarması zor oluyo bacakları ıslak kalıyo en güzeli normal boyda bambu falan güzel yumuşak bi havlu. Kendine hastane için bi gecelik bi pijama bi paket depend, sonrası için bol bol orkid. Göğüs kremi ve kalkanı (mümkünse gümüş). Korse. Rezene çayı. Kuru kayısı (ister ye ister hoşafını yap hem süt yapar hem kabız olmazsın). Ben hiç emzirme akleti kullanmadım gerek duymadım normal akletlerimi kullandım sürekli. Emzirme sütyeni aldım bi kaç tane ama daha çabuk bozuldular normal sütyenlerden. Altında tel olmayan toparlayıcı özellik taşımayan sütyenleri alıyorum hep. Bi de nevresim yastık yün yelek benzeri şeyleri ben kendim yapıyorum çoğu zaman. Aklıma gelen bunlar canım.