Bu sabah 10 civarı kahvaltı masasına oturdum ilk önce çenem sonrasında sağ elimde uyuşma oluştu kendini felç oluyorum sandım 15 haftalık hamileyim şiddetli baş ağrısı da çabası parol içtim 1 tane sonra 4 gibi de hastaneye acile geldim oksijen parol ve serum takıldı şu anda iyiyim bide çok fazla sarı akıntım işarat yanması şikayetim var kan sonuçlarım temiz çıktı idrar yoku enfeksiyonu olabilir dedi bakacağım kızlar sizinde başınıza geliyor mu bebeğime bi zararı olur mu bunların