Mlke ben yaşadım canım. Hikayem biraz uzun, sıkılmazsan uzun uzun yazayım. 2017 30 mayısta nodülden dolayı troid bezlerimin tamamı alındı ve ömür boyu sentetik hormon ilacı almaya zorunluyum. Pataloji sonucum kötü çıktı ve kanser hücresine rastlandı ve doktorum atom tedavisi ile birlikte 2 yıl hamileliği yasakladı ve yaşım o zaman 32 idi. Çok korktum, çok üzüldüm. temmuz ayında 3 gün boyunca hastanede yatarak atom tedavisi aldım. sonrasında 10 gün boyunca kimse yanıma yaklaşamadı. sonrasında her ay hastaneye giderek özellikle TSH hormanım kontrol altına alınmaya çalışıldı ilaçların dozajları ayarlanarak. Ancak gel gör ki atom aldıktan 8 ay sonra hamile kaldım. 6. haftamda boş gebelik çıktı ve kürtaj olmak zorunda kaldım. atom aldıktan tam 1 yıl sonra tekrar atom almanız gerekiyor. ilkinin etkinliğinin kontrolü için. Bu nedenle zaten 2 yıl yasak hamile kalmak. Tedavim başarılı geçti ve artık doktrum 2019 yılı mart ayı itibariyle çocuk yasağımın kalktığını bildirdi. Denemelerimiz sonucunda bugün itibariyle 8 hafta 6 günlük hamileyim. Hala her gün tiroid ilacımı alıyorum. Kurban olduğum Allahıma şükürler olsun. Allahım isteyen herkese nasip etsin.