Almilanur Kızlar 20+1 olduk 1 haftadır göbek deligim acıyo resmen ve elimle dokununca hafif şişlik gibi hissediyorum bu aralar çok öksürüyodum ondan mı diye düşündüm ama başına gelen varmı acaba ?
Esrelf Almilanur canım bende şişlik yoktu acı vardı halada var. Detaylı ultrasonda , (22. Haftada) baktı göbeğinde sıkıntı yok dedi. Sende baktır göbek fıtığı var mı diye bakıyor.